OBÓZ ZIMOWY – NOWA RUDA 2017

Zarząd Klubu „MKP ATOL OLEŚNICA” informuje, że w terminie 11 – 19 lutego 2017r.
organizuje obóz pływacki 
dla dzieci i młodzieży.

MIEJSCE OBOZU: CTS w Nowej Rudzie, ul. Kłodzka 16.

http://www.centrum.ng.pl/o-nas.html

KOSZT OBOZU – 1150 zł

  1. KOSZT OBEJMUJE:

  • Zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym o podwyższonym standardzie.

  • Cztery posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz podwieczorek (wydawany przy obiedzie).

  • Opiekę wykwalifikowanej i doświadczonej kadry trenersko – instruktorskiej oraz opiekunów.

  • Ubezpieczenie NNW.

  • Dowóz i przywóz dzieci z miejsca zbiórki do ośrodka i z powrotem.

  • Zajęcia programowe.

  1. ZAJĘCIA PROGRAMOWE OBEJMOWAĆ BĘDĄ:

  • Zajęcia sportowe:

    • dwa treningi w wodzie,

    • jeden trening na hali sportowej,

    • zespołowe gry sportowe,

    • zajęcia z elementami fitnesu, pilates, crossfitu,

    • zajęcia rozciągające (automasaż na rollerach),

    • zajęcia świetlicowe (w zależności od potrzeb uczestników),

    • inne zajęcia – dyskoteka, karaoke (w zależności od możliwości i chęci uczestników).

  1. WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Zgłoszenie chęci uczestnictwa należy dokonać u p. Anny Zdanowicz (sms na nr 665393106) w terminie do dnia 20.10.2016r.

  • Dokonanie wpłaty na konto MKP ATOL OLEŚNICA:

    • Wpłata bezzwrotnej zaliczki do dnia 31.10.2016r. w wysokości 200 zł.

    • Druga rata wpłaty – 500 zł do dnia 15.12.2017r.

    • Trzecia rata wpłaty – 450 zł do dnia 15.01.2017r.

  • Wypełnione (z podpisami obojga rodziców / opiekunów prawnych) karty kwalifikacyjne do dnia 15.12.2016r. (do pobrania i oddania u trenera lub p. Anny Zdanowicz).

KAŻDY UCZESTNIK OBOZU ZOBOWIĄZANY JEST ZABRAĆ ZE SOBĄ:


  • odzież na zmianę (koszulki, dresy, bielizna itp.),

  • odpowiednia do warunków atmosferycznych odzież wierzchnia (bluzy, czapki, rękawice, szaliki itp.),

  • podstawowe przybory toaletowe (żel pod prysznic, szampon, pastę do zębów, szczotka do włosów, itp.)

  • strój sportowy na salę (koszulki, spodenki, buty na halę)

  • kąpielówki / strój kąpielowy, czepek, okularki, klapki,

  • ręczniki (dwa na pływalnie, dodatkowo do pokoju),

  • rurki, płetwy,
  • roller, piłeczki tenisowe,

  • dwa plecaki na basen i salę (ewentualnie worek na salę).

Klub nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z utratą, bądź zniszczeniem telefonów komórkowych oraz innego sprzętu elektronicznego, które będą w posiadaniu dzieci podczas obozu.
Na czas trwania obozu „kieszonkowe” można złożyć w depozycie w opisanej kopercie u trenerów. 
Pozostały ekwipunek na obóz według uznania rodziców.

Klub na indywidualną prośbę wystawia zaświadczenia do zakładów pracy w celu otrzymania dofinansowania wypoczynku dzieci i młodzieży z zakładu pracy.

Informacje dotyczące szczegółów wyjazdu będą umieszczana na bieżąco na naszej stronie internetowej.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem u trenerów klubowych lub p. Anny Zdanowicz.

LISTA OSÓB ZGŁOSZONYCH:

  1. Hania Zdanowicz
  2. Paweł Zdanowicz
  3. Wiktoria Hartlińska
  4. Karolina Terka
  5. Oliwia Hajduk
  6. Dominik Pawłowski
  7. Kornel Pawłowski
  8. Mikołaj Mosiak
  9. Kaja Mosiak
  10. Julia Cepuch
  11. Karol Słomski
  12. Amelia Błach
  13. Michał Durlik
  14. Laura Junik
  15. Lena Chodorowska
  16. Marcel Waga
  17. Daniel Kowalski
  18. Alex Rytkowski
  19. Kuba Bielawski
  20. Filip Świątek
  21. Barek Bilski
  22. Krzysztof Deszcz
  23. Urszula Szpak

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*